Grote clubactie 2023

Op zaterdag 23 september gaat de Grote Clubactie weer van start. Ook in 2023 doet SV Bedum natuurlijk weer mee. De loten zullen verkocht gaan worden door de jeugdleden tot en met de JO/MO-14 teams. Als je geen lotenboekje hebt ontvangen en toch graag loten wilt verkopen, stuur dan even een mail naar groteclubactie@svbedum.nl, dan kunnen we regelen dat je alsnog een boekje krijgt.

Dit jaar is het weer mogelijk om direct online loten te verkopen. De koper scant dan de QR-code op het verkoopboekje en vult in het bijzijn van de verkoper zijn/haar gegevens online in. De koper ontvangt zijn lotnummer(s) per e-mail. Verkopers kunnen zo ook zelf eenvoudig de link delen met familie en vrienden op afstand. Elk lid heeft zijn eigen QR-code, deze is al op het verkoopboekje geplakt.

We hopen ook dit jaar weer op het enthousiasme van onze jeugdleden om de loten te verkopen aan familie, vrienden, buren en kennissen.

De lotenboekjes zullen in de week voorafgaand aan de verkoopdatum voor/tijdens/na de training/wedstrijd worden uitgedeeld. Iedere verkoper krijgt ook een mail met hun persoonlijke pagina. Let op: verkopen mag pas vanaf zaterdag 23 september.

De Grote Clubactie organiseert elk jaar een landelijke verkoopwedstrijd. De 1.000 beste lotenverkopers van Nederland kunnen diverse prijzen winnen. Verkoop jij 40 loten of meer? Schrijf je dan in voor de Kids-verkoopwedstrijd zodra je klaar bent met loten verkopen. Alle deelnemers aan de Kids-verkoopwedstrijd ontvangen na inschrijving direct een bevestiging met hierin een bon om een kadootje op te halen bij één van de 150 winkels van Top1Toys of Marskramer. Dus ook al eindig je niet in de top 1000, dan ligt er tóch een aardigheidje op je te wachten.

NB: Aanmelden kan vanaf 23 september. Doe dit pas wanneer je klaar bent met loten verkopen, want je kan je maar één keer opgeven!

Alle verkopers heel veel succes!

Voor eventuele vragen kunt u mailen naar:

groteclubactie@svbedum.nl