Informatie kleding einde seizoen

Informatie kleding einde seizoen

Bericht van de kledingcommissie, LET OP!

Beste trainers/leiders/coordinatoren, onderstaand bericht graag doorsturen naar jullie team:

Aan het einde van het lopende voetbalseizoen is het weer tijd om de teamtassen, kleding en andere spullen in te leveren, zodat wij als materiaalcommissie alles kunnen controleren en klaar kunnen maken voor het nieuwe seizoen 2019-2020. 

We hebben 3 inlevermomenten gepland per leeftijdscategorie:

Op maandag 1 juli de leeftijdscategorie: 7, 8, 9, 10 en 11 jaar van 18:30-21:00 uur in het Korfke (voormalig Argo-gebouw, ingang Stationsweg 68)

Op dinsdag 2 juli de leeftijdscategorie: 13, 15, 17 en 19 jaar van 18:30-21:00 uur in het Korfke (voormalig Argo-gebouw, ingang Stationsweg 68)

Op woensdag 3 juli alle senioren van 19:00-20:30 uur in het Korfke (voormalig Argo-gebouw, ingang Stationsweg 68)

De volgende zaken dienen ingeleverd te worden:

- teamtassen met de wedstrijdkleding gewassen
- trainerskleding en hesjes van de trainers die stoppen
- hesjes van alle trainers. Bij aanvang van het nieuwe seizoen ontvangt iedere trainer weer een complete set
- leidersjassen en polo's gewassen van leiders die stoppen
- waterzakken, bidons, aanvoerdersbanden, ballen en netten
- sleutels materialenhok en/of ballenboxen van de trainers/leiders die stoppen
- trainingspakken/jassen van de spelers die stoppen of vertrekken naar een andere vereniging
- eventuele materialen die niet genoemd staan, maar wel door de vereniging aan jou in bruikleen zijn verstrekt

Graag extra aandacht voor het onderstaande
Wij verzoeken all leiders van de spelers die stoppen of dit seizoen zijn gestopt om hun te benaderen en ze te wijzen op de avond waarop zij hun materialen kunnen inleveren. Daarnaast verzoeken wij de leiders om de namen van deze spelers o.v.v. team (bijv. JO12-1) door te geven via email aan materiaal_jeugd@svbedum.nl Wij kunnen dan checken wie er langs zijn geweest.

Kleding die door regulier gebruik (reguliere slijtage) aan vervanging toe is wordt kosteloos vervangen. Mochten wij constateren dat de kleding niet door reguliere slijtage kapot is gegaan, of als er kleding is weggeraakt, dan zullen wij dat melden aan het bestuur. Men dient er vervolgens rekening mee te houden dat onderstaande kosten in rekening worden gebracht. Wij hopen vanzelfsprekend dat dit niet nodig zal zijn.

Trainingsjas junior 20 euro
Trainingsbroek junior 20 euro
Trainingsjas senior 25 euro
Windjack leider/trainer 25 euro
Winterjas trainer 50 euro
Trainingspak trainer 40 euro
Broekje zwart 10 euro
Paarse sokken 8,5 euro
Keeperssokken 5 euro
Keepersbroek 15 euro
Trainingsbroeken wissels 20 euro


Mocht je zelf verhinderd zijn om de spullen op bovengenoemde data te brengen, vraag dan even of iemand anders van het team die spullen kan inleveren.

Tot ziens op 1 van de inlevermomenten!

Namens de materiaalcommissie van SV Bedum, Gurbe Laninga, Angelique Bouwman, Anton Senneker, Richard Ahlers en Karin Ahlers.
 

Geplaatst op: 19-06-2019 15:59
Deel dit nieuwsbericht:

Recente nieuwberichten