Kleding- en materiaal commissie

De materiaalcommissie is opgesplitst in een afdeling jeugd en een afdeling senioren en is hét aanspreekpunt voor alle zaken betreffende kleding en materialen. Voor het omruilen, ophalen en inleveren van materialen en kleding is het materialenhok of het körfke gedurende het seizoen op bepaalde momenten geopend.

De materiaalcommissie bestaat uit de volgende leden:

Naam Functie
Martine Rozema Dames
Marleen Hamming Jeugd
Conny Christiaanse Jeugd
Thomas Horneman Materialen
Rigte Jan ten Kate Senioren

De materiaalcommissie is uitsluitend via de mail te bereiken, voor jeugd via materiaal_jeugd@svbedum.nl en voor senioren via materiaal_senioren@svbedum.nl

Kleding en materialen zijn van essentieel belang om voetbal te beoefenen. Graag dragen wij als commissie hier ons steentje aan bij.  De aanschaf van kleding wordt gefinancierd vanuit het kledingfonds en overige middelen. Voor het kledingfonds draag je zelf bij als onderdeel van je contributie.

Omdat aanschaf en onderhoud van kleding en materialen voor de vereniging een grote kostenpost is, verzoeken wij jullie hier zuinig mee om te gaan. Dit houdt bijvoorbeeld in dat je het trainingspak / jas van de vereniging uitsluitend rond de wedstrijd mag dragen of dat als je een bal in de bosjes schiet deze direct weer ophaalt. Dit zijn kleine dingen die zorgen dat wij optimaal plezier hebben van de kleding en materialen. Wij zullen dan ook kosten in rekening brengen als wij vinden dat aangeboden kleding een afwijkende slijtage vertoond dan de norm is. De beoordeling hiervan is aan de commissieleden.

Laten we met elkaar zuinig op de kleding en materialen zijn, dat is voor iedereen beter!

Via de materiaalcommissie is het ook mogelijk om clubkleding te bestellen. Meer informatie over clubkleding is hier te vinden.