Sportpark

Het Sportpark Bedum van SV Bedum is gevestigd aan Sportlaan 12. In de zomer van 2013 is een kunstgrasveld inclusief verlichting aangelegd. Dit veld fungeert ook als hoofdveld. In de zomer van 2022 is er nog een nieuw kunstgrasveld met verlichting aangelegd. Daarnaast zijn er nog drie seniorenvelden en een trainingsveld. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid voor auto’s en ruimte om uw fiets te plaatsen bij het sportpark. Vanuit de kantine is er een mooi overzicht over het hoofdveld. Naast de kleedkamers bij het hoofdgebouw wordt ook gebruik gemaakt van de kleedkamers van het zogenaamde ARGO-gebouw, dat ook op het sportcomplex staat. Dit pand was tot voor kort in gebruik bij korfbalclub ARGO maar wordt nu door SV Bedum gehuurd.

Het sportpark is eigendom van de gemeente Bedum en binnen de vereniging is André van Haag bestuurslid accomodatie.

Heeft u als gast vragen of suggesties; op de speeldagen is in de bestuurskamer altijd een gastheer of -vrouw aanwezig.

Zie voor een overzichtskaart onder de kop ‘CONTACT‘ op de home-page.

Het sportpark is telefonisch te bereiken via 050 – 301 39 22