Sponsoren

De sponsoren van SV Bedum spelen een essentiële rol in de ondersteuning en groei van de club, waardoor zij de mogelijkheid hebben om hoogwaardige sportervaringen te bieden aan hun leden en de gemeenschap.

Hoofdsponsor Sv Bedum

Klaverblad Verzekeringen

Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder Bij Klaverblad Verzekeringen varen we al sinds 1850 onze eigen koers. Wij bieden gewoon goede verzekeringen waar veel particulieren en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf iets aan hebben. Niet meer en niet minder

Jeugd hoofdsponsor en subsponsor

Problicity

Sinds onze oprichting in 1999 hebben we ruime ervaring opgedaan in alle verschillende aspecten van marketing, voor ondernemers zoals u. Van de traditionele marketingkanalen zoals huis-aan-huis folders en ander drukwerk tot de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing, wij verzorgen het graag voor u.

Subsponsoren

Riant Makelaars Bedum

Dé makelaar op het gebied van persoonlijke kontakten op het noord Groninger land. Het kantoor neemt al uw zorgen uit handen op het gebied van verkoop-en aankoop onroerend goed. Tevens verzorgen wij taxaties t.b.v. financieringen, aan-en verkoopbeslissingen en bezwaar WOZ.

Scholma Print & Media

Scholma Print & Media is partner in de verzorging van drukwerk en de hieraan verbonden dienstverlening. Dat is net als bij sport een gezond samenspel, vereist topfitte spelers en een slimme strategie. Met tevreden klanten en supporters langs de lijn.

Groenvoorziening A.J. van der Werf B.V.

Groenvoorziening van der Werf is uw partner als het gaat om aanleg, beheer en onderhoud van groenvoorzieningen. De opdrachtgevers zijn divers van non-profit organisaties, bedrijven, instellingen, particuliere markt tot overheidsorganisaties. Het motto van Groenvoorziening van der Werf is ‘uw groen is bij ons in goede handen!

Anura Digital Agency

Anura Web Development & Consultancy is een bedrijf dat zich voornamelijk begeeft binnen het ICT vakgebied. Echte kernpunten van ons bedrijf zijn, gebruiksvriendelijkheid, veel kennis van de techniek en een vormgeving die aansluit op de wensen van de klant.

Mind & Motion

Het Lifestylecenter in Bedum dat zich richt op alle gebieden van preventieve gezondheid. Voorkomen is immers beter dan genezen.

Ook sponsor worden? Neem contact op met onze commerciële commissie!

Sponsoren