Henk Walraven overleden

Ons bereikte het zeer verdrietige bericht dat op de veel te jonge leeftijd van 59 jaar ons zeer gewaardeerde lid Henk Walraven is overleden.

Henk en zijn gezin waren zeer verbonden met SV Bedum. Henk is enkele jaren leider geweest bij teams waar zijn dochters Melissa, Naomi en Denise in speelden. Zijn vrouw Ginet is lid van onze toernooicommissie en vaste vrijwilliger in onze kantine. Daarnaast was Henk één van onze vaste verenigingsscheidsrechters, waar onze coördinator altijd een beroep op kon doen. Deze passie heeft Henk op Denise over weten te brengen want ook zij is scheidsrechter bij onze club.

Komende zaterdag 9 maart zal bij alle thuiswedstrijden van de senioren een minuut stilte in acht worden genomen ter nagedachtenis aan Henk. Ook zal onze verenigingsvlag halfstok worden gehangen.

Wij wensen Ginet, Melissa, Naomi en Denise heel veel kracht en sterkte toe met dit intense verdriet. Bestuur SV Bedum