Vacature Hoofdtrainer SV Bedum

Hoofdtrainer SV Bedum

Voor het seizoen 2024-2025 is SV Bedum op zoek naar een hoofdtrainer voor het eerste elftal dat uitkomt in de 2e klasse zaterdag.

SV Bedum is een ambitieuze vereniging. Het opleiden van spelers en kader vinden wij van essentieel belang. Dat beleid resulteert in een bloeiende vereniging van bijna duizend leden en een breed kader aan trainers en vele vrijwilligers. Tevens spelen diverse senioren- en jeugdteams op een behoorlijk niveau.

De hoofdtrainer vervult een belangrijke rol bij het op een goede wijze inpassen van die jeugdspelers. Jij bent in staat om jeugdige spelers vertrouwen te geven en om hen zich verder te laten ontwikkelen.

–          Trainingen op dinsdag en donderdag
–       Trainen op basis van spelprincipes
–          Sociaal vaardig
–          In staat om een groep voor je te winnen