Parkeren bij de finalewedstrijd

DE APOTHEOSE VAN HET SEIZOEN 2023-2024 om half drie: SV BEDUM 1 – GROEN GEEL 1

Wat niemand die SV Bedum een warm hart toedraagt in de winterstop nog voor mogelijk had gehouden, hebben onze mannen in het paars uiteindelijk dan toch voor elkaar, een allerlaatste wedstrijd van het seizoen die allesbeslissend is voor een langer verblijf in de tweede klasse.

Aanstaande zaterdag speelt SV Bedum 1 de finalewedstrijd om lijfsbehoud in de tweede klasse tegen Groen Geel.

Plaats van handeling is het Sportpark De Kring in Groningen, thuisbasis van PKC ’83, De Kring 100, Groningen.

Uiteraard hopen wij op een grote opkomst. Dit is te fietsen, maar komt u met de auto, dan is er voldoende parkeerruimte naast het complex zoals u kunt zien op bijgevoegde schets.

Wij zien u graag komende zaterdag! Tot dan!

NB: De kantine op ons eigen Sportpark is zaterdag vanaf 16:00 uur geopend!

Indien het onze jongens lukt om de wedstrijd positief af te sluiten, zal er een DJ aanwezig zijn om de feestvreugde te vergroten.