Sponsor Nieuws

Supertrots zijn we als SV Bedum dat we NEBO makelaars als sponsor aan de club hebben weten te binden. De naam Van Haag is al vele jaren aan de club verbonden en Rob van Haag is geen onbekende binnen de club. Vele jaren heeft hij zich ingezet als leider en nu ook als sponsor met NEBO makelaars Groningen. NEBO Makelaars, dat zijn Marcel Folkerts en Rob van Haag. Geboren en getogen Groningers die hun vak verstaan. Rob en Marcel zijn gecertificeerd makelaars en NVM-lid. Dat betekent dat zij voldoen aan hoge kwaliteitseisen van dienstverlening en bijscholing. Ze hebben jarenlange ervaring in de huizenmarkt, van stad-Groningen tot Bedum en van Paterswolde tot Zuidhorn. De woningmarkt verandert voortdurend en Rob en Marcel zijn altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wij heten Rob en Marcel van harte welkom bij SV Bedum.