Sponsornieuws – Cafetaria Koning

In de verre omtrek van Bedum is Cafetaria Koning een begrip. Toen na de zomervakantie bekend werd dat dit oer Bedums bedrijf niet meer open zou gaan ging er een schok door Bedum.

Maar sinds 21 oktober jongstleden heeft de familie Chen Cafetaria Koning overgenomen. Met meer dan twintig jaar ervaring in de horeca zal de familie Chen niet snel voor verrassingen komen te staan.

Cafetaria Koning is niet zomaar een cafetaria, een enorme berg aan herinneringen, verschillende generaties Koning en vele emoties geven cafetaria Koning een grote waarde voor Bedum. De familie Chen heeft gelukkig de receptuur van de traditionele Koning eierenballen geërfd en maakt deze nog steeds met de hand.

Toen de familie Chen de cafetaria kwam bezichtigen, kregen ze te horen dat de zaak zou sluiten, tenzij er een nieuwe eigenaar kwam. Gelukkig hoefden ze niet lang te wachten, Cafetaria Koning is weer geopend.

SV Bedum is trots en blij dat een jarenlange samenwerking door kan gaan en wenst de familie Chen veel succes en uiteraard welkom bij de club.