Trainernieuws

Voor komend seizoen heeft SV Bedum twee bekenden weten vast te leggen als trainers voor de eerste en tweede selectie.

Bij het vlaggenschip wordt huidig interim trainer Gerben Wollerich de nieuwe hoofdtrainer. Hij is goed bekend binnen de club, kent de spelers, volgt op dit moment de opleiding TC 2 en ontwikkelt zich goed. Na een aantal gesprekken en vele afwegingen hebben het bestuur en de technische commissie er alle vertrouwen in dat Gerben samen met de spelers en de overige leden van de staf er een mooi seizoen van gaat maken.

Voor de tweede selectie is overeenstemming bereikt voor nog een seizoen met Duurt Stoppels. Hij loopt al een flink aantal jaren rond bij de club en kent de meeste spelers als geen ander. Hij rondt binnenkort de opleiding TC 2 af. Onder zijn leiding ontwikkelen vele jonge talenten zich goed.

Twee trainers die als jeugdtrainers zijn begonnen binnen SV Bedum en nu voor het tweede jaar op rij zich gaan inzetten voor de selectieteams bij de senioren. Als bestuur zijn we trots en erg blij dat deze twee talentvolle trainers nog actief zullen blijven binnen de club.