Transfernieuws

De technische commissie kan verheugd mededelen dat voor het seizoen 2024/2025 een tweetal nieuwe spelers zijn vastgelegd voor de A selectie, t.w. Youri ter Arkel en Patrick Venema Zij spelen op dit moment bij GVAV, dat uit komt in de eerste klasse J. Youri ter Arkel heeft een woning gekocht in Bedum en mag zich straks met recht een echte bedumer noemen. De centrale verdediger is pas 26 jaar maar heeft een schat aan voetbalervaring wat hem langs clubs als Be Quick, FC Groningen jeugd en sv Meppen bracht. Patrick Venema is geen onbekende voor oud bedumers. In het ‘ corona-seizoen’ 2020/2021 kwam hij ook al uit voor sv Bedum. De 29 jarige aanvaller maakte tot op heden 6 goals voor GVAV in het lopende seizoen daarbij opgeteld de 59 goals die hij inmiddels volgens Voetbalnoord.nl maakte in de voorgaande zeven seizoenen De club is uiterst content met de kwaliteitsimpuls voor ons eerste elftal voor het komend seizoen. De TC hoopt dat genoemde spelers een stuk ervaring kunnen overbrengen op de jonge selectie.