Vernieuwde website SV Bedum

Welkom op de vernieuwde website van SV Bedum, waar we met trots een moderne en gebruiksvriendelijke website presenteren. Ontdek de vele verbeteringen die we hebben doorgevoerd om uw interactie met de club nog beter te maken:

1. Verbeterde technologie: Onze website maakt nu gebruik van verbeterde technologieën, waardoor navigatie soepeler en sneller verloopt.

2. Verbeterd ontwerp: Het visuele aspect van onze website is volledig vernieuwd. Het frisse ontwerp en de verbeterde lay-out zorgen voor een intuïtieve en aantrekkelijke gebruikerservaring.

3. Aansluiting op Sportlink (KNVB) dataservice: Dankzij de integratie met de Sportlink dataservice hebben we nu real-time toegang tot programma’s, standen, teamindelingen en kleedkamerindelingen, en dergelijke. Bovendien worden afgelastingen direct bijgewerkt, zodat u altijd over de meest actuele informatie beschikt.

4. Digitaal inschrijven als lid: Word lid van SV Bedum met slechts een paar klikken. De nieuwe website maakt het mogelijk om eenvoudig digitaal in te schrijven, waardoor het lidmaatschapsproces efficiënter en toegankelijker wordt.

5. Sponsoren en agenda vanuit Sportlink: Onze sponsoren en agenda worden automatisch bijgewerkt vanuit de Sportlink dataservice, wat ervoor zorgt dat u altijd op de hoogte bent van recente ontwikkelingen en geplande activiteiten.

6. Club TV: Als aanvulling op deze verbeteringen hebben we ook Club TV geïntroduceerd. Hiermee kunnen we KNVB-gerelateerde gegevens rechtstreeks op televisie in de kantine tonen, waardoor we een multimedia-ervaring bieden voor onze leden en supporters.

We nodigen u uit om de vernieuwde website van SV Bedum te verkennen.

Daarnaast zullen we op zeer korte termijn de bouwstenenactie website lanceren. Hier kun je bijdragen aan de financiering van onze nieuwe accommodatie. Koop een virtuele bouwsteen, laat je naam vereeuwigen en bouw samen met SV Bedum aan een sterke toekomst! Hierover later meer.